Мижозлар билан ишлаш Ресепшн ходими (етакчи мутахассис)

29 Октября

Партнерские Вакансии

Город:

Шахрихан

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Нет опыта

Компания "Xalq Banki"

Обязанности:
  • Банк томонидан тасдиқланган кодекслар ва Стандартларга қатъий амал қилиш;
  • Мавжуд банк хизмат турлари ва маҳсулотлари тўғрисида тўлиқ маълумотга эга бўлиш;
  • Мижозлардан банкка оид хақли эътирозлар олдини олиш;
  • Банк Бошқаруви, минтақавий марказ ва бошқа вертикал раҳбарлар томонидан берилган лавозим мажбуриятига тегишли топшириқларни ўз муддатида бажариш;
Требования:
  • Маълумоти: Бакалавр ёки 4 курс талабаси;
  • Аёл киши бўлиши;
  • Муомала маданиятига эга ҳушмуомала бўлиши;
  • Ижтимоий тармоқлар, Банк мобил иловаларидан фойдаланиш;
  • Банк фаолиятига оид тегишли норматив ҳужжатларини билиш;
  • Тиллар: Рус тили (инглиз тилини билса қўшимча устунлик берилади).
  • талабчан бўлиши
Условия:
  • Қулай иш жойи;
  • Корпаратив тренинг;
  • Бебаҳо трансформация тажрибаси;
  • 24 кунлик пуллик таътил.
Похожие вакансии

31 Октября

Офис-менеджер на ресепшн

Ташкент

Компания "LIME MIKROMOLIYA TASHKILOTI" От 4 млн на испытательный срок Обязанности: •Встреча посетителей; •Прием и распределение...

Отправить резюме подробнее

31 Октября

Офис-менеджер на ресепшн( TOSHKENT AUTO TRADE )

Ташкент

Компания "TOSHKENT AUTO TRADE" Ищемм офис-менеджера на ресепшн в автосалон Обязанности: Встреча и консультирование клиентов...

Отправить резюме подробнее

29 Октября

Мижозлар билан ишлаш Ресепшн ходими (Қорақалпоғистон Республикаси, Элликқала филиали учун)

Турткуль

Компания "Xalq Banki" Банк томонидан тасдиқланган кодекслар ва Стандартларга қатъий амал қилиш; Мавжуд банк хизмат турлари ва...

Отправить резюме подробнее

21 Октября

Мижозлар билан ишлаш Ресепшн ходими (етакчи мутахассис) (Данғара ва Қўштепа филиали учун)

Фергана

Компания "Xalq Banki" Обязанности: Банк томонидан тасдиқланган кодекслар ва Стандартларга қатъий амал қилиш; Мавжуд банк хизмат турлари...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: